Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~FankaChuckaNorrisaxD | użytkownik

imię i nazwiskoa co to jest? o.O :O adresAntarktyda zarejestrowany04.10.2008 @00:29:20 ostatnio na stronie31.10.2011 @14:45:45



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze49 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MyMelody    16.11.2008 @10:48:27
to dajcie znać tym razem
~KupMiZelkix33    10.11.2008 @13:14:22
dóóóópa
_______
'mówię to co myślę i robie to co chcę' xD
~MyMelody    28.10.2008 @19:57:43
~Goska5    27.10.2008 @19:26:28
Kochom Cie jo!Szono maaa;*
~KeepHoldingOn    27.10.2008 @16:21:49
kocham Cię ruda cipaaako ;*
~GodnyTrampek    26.10.2008 @21:48:40
no ba! :D
~RudaSNK    25.10.2008 @16:09:52
To Ty.! ;*
_______
Nie dziękuj- oceń! (;
~KeepHoldingOn    22.10.2008 @21:03:35
eh ;( skarb .! joooł xdd
~KeepHoldingOn    21.10.2008 @07:50:56
skąd mam wiedziecc czemu nie pokazaało sie;( moze miałas wył. kom ;( kocham cie moccnoo .!!
~KeepHoldingOn    18.10.2008 @20:29:05
duurrniu .! ja byłam w krosnie.! dzowniłam do ciebie a ty nic .! rozumiesz to !!!
kocham cie x333
~KupMiZelkix33    15.10.2008 @19:25:07
aneta rozwalilas mnie tym profilem
_______
'mówię to co myślę i robie to co chcę' xD
~MyMelody    15.10.2008 @13:17:24
~KeepHoldingOn    15.10.2008 @07:29:15
mooooje kochanie.! x33.
~redpunk    13.10.2008 @14:05:56
Och dzięks!
~HateMee    06.10.2008 @19:39:09
Ty jestes napratwde gupi . xD. ;*
_______
...
~redpunk    05.10.2008 @14:22:02
No wiem :D
~redpunk    05.10.2008 @14:07:40
Oczywiście, ze pamiętaam!
~redpunk    05.10.2008 @12:18:40
Oj, nie wiem
A skąd możemy się znać?
~redpunk    05.10.2008 @12:18:18
Dziękuję za obserwację
~MyMelody    05.10.2008 @08:42:51
Moja dóóóóóópa ;*;*
~Pauriiina    04.10.2008 @23:17:06
:P
_______
Powiedzmy że mnie nie ma...
...dobrze?
~GodnyTrampek    04.10.2008 @15:50:04
ja Ciebie też :D
~Galadhdess    04.10.2008 @14:21:16
_______
Bywa dobrze, bywa źle - ale (...)
~Alitte    04.10.2008 @14:18:18
hehe anet
_______
Nie dziękuj tylko oceń. Zapraszam do siebie ;P
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt